Ogaralt Hea.


Tallinn - märts 2012, originally uploaded by Marion Undusk.

Viimasel ajal on kogu aeg sõrnikuisu ja nii ma siis ostan neid poest ja aina pettun ja pettun ja pettun.. Lõpuks ei kannatanud enam välja. Ostsin torukohupiima ja otsustasin ise proovida, kas tulevad paremad. retsept ei toiminud kuidagi, tuli liiga vedel, ja ma olin sunnitud seda modifitseerima. Ikka oli vedel ja sõrnikute korrektsest vormimisest asi kaugel. Plödistasin taigent siis lusikaga pannile ja küpsetasin neid oliiviõlis ja tegelikult isegi täitsa nautisin fakti, et nad jäid seest poolküpsed ja natuke laialivalguvad.
Ja kui siis hommikusöögiga algust tegin..sõrnikud kookospiima ja kodutehtud alõtšmoosiga, magus ja hapu ja koorene üksteist tasakaalustamas, oli see nii metsikult hea, et ma peaaegu ei suutnudki lõpetada.
Aaa. Ja paar päeva hiljem sain aru, et vedelus tuli torukohupiimast, mida tavalise kohupiima asemel kasutasin. Aga ma arvan, et see muutis nad ainult paremaks.

Sõrnikud

400 g torukohupiima
2 munakollast
2 dl nisujahu
veidi soola
1 sl suhkrut
praadimiseks oliiviõli

Sega kõik ained kokku ja prae kooke kuumal pannil õlis. Söö millegagi, mis balansseeriks kohupiimasust ja magusust.

Kommentaarid

Populaarsed postitused